fredag, juni 01, 2012

Friday I´m in love

Jag kan meddela att jag är väldigt trött idag. Men trots detta har dagen varit mycket bra.

Isacs mormor anlände Lerum tidigt imorse. Vi började med att äta frukost ihop. Strax innan nio tog vi på oss ytterkläderna och promenerade bort till Lidl. Säga vad man vill om den affären men man kan fynda! Dagens fynd var bland annat en Lavendelväxt, två linnen och ett tre-pack med strumpor. Även Isacs mormor fyndade.

I övrigt har dagen bjudit på skratt, bus samt både lunch och fika. Medan Isac sov startade jag igång mammas Iphone samtidigt som hon strök upp mina nya gardiner med fållfix.

Isac har fått både sommarkläder och ett kuvert av sin mormor och morfar idag. I kuvertet ligger en reskassa till Isac som ska gå till lite glass, leksaker och annat mysigt under vår semester.


Nya gardiner, gillar dem mycket. Här skådar ni även en del av Isac leksaker. 


Isac älskar, älskar, älskar såpbubblor.


Min nya lavendelväxt.


Såpbubblor är allt bra kul!


Mikael är på personalfest ikväll så jag och lillbus har ätit middag och tittat lite på tv. Isacs farfar har varit förbi för att hämta samt returnera vår bilnyckel. Han har varit gullig och hjälpt oss med en sak som rör vår bil. Isac somnade som en stock strax före halvåtta och jag ska nu njuta av lite lugn och ro innan jag kryper ner bredvid min älskade son.

1 kommentar:

  1. vad skönt att det är fredag och helg nu då!! och hoppas att du får lite sovmorgon imorgon!!

    SvaraRadera