måndag, mars 12, 2007

En vanlig dag på jobbet?

Vad gör man inte för att liva upp tillvaron lite? En vanlig dag på jobbet ser ut såhär:

1. Starta igång vissa program
2. Svara, svara, svara
3. Rast
4. Svara, svara, svara
5. Lunch
6. Svara, svara, svara
7. Admin
8. Svara, svara, svara
9. Rast
10. Svara, svara, svara
11. Stänga ned vissa program

Hur livar vi då upp våra dagar? Jo vi mailar! Jag sitter och mailar med åtminstone tre, fyra personer varje dag. Om allt och inget, mest flum. Jag trivs så himla bra på jobbet!

Imorgon ska vi baka efterrätter och dansa dansmatta hos Amina efter jobbet. Jag står i valet och kvalet beträffande vad jag ska göra. Chokladkräm med frukt, eller äpplekaka?

Idag fick jag vårkänslor. Jag gick där i solen, och kände något som kan liknas vid lycka. Jag ska förresten på dejt! Spännande! Lite pirr är det allt.

1 kommentar:

  1. Anonym12:50 fm

    yo!
    ni gjorde misstaget att lämna en chokladmoussegrej kvar hehehe, its ass is mine! :D

    mmm, tack för en askul kväll :D /Amina

    SvaraRadera