söndag, maj 01, 2011

Dagens i-landsproblem

Jag har lite feber, enorma pollenkänningar, hittar inte min bricanyl och är ensam med Isac fram till i eftermiddag. Det är nästan lite synd om mig.

1 kommentar:

  1. Jag tycker synd om dig!! man är inte på topp när man inte mår bra =/

    SvaraRadera