söndag, maj 01, 2011
Dagens i-landsproblem
Jag har lite feber, enorma pollenkänningar, hittar inte min bricanyl
och
är ensam med Isac fram till i eftermiddag. Det är nästan lite synd om mig.
1 kommentar:
Fia
12:48 em
Jag tycker synd om dig!! man är inte på topp när man inte mår bra =/
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Jag tycker synd om dig!! man är inte på topp när man inte mår bra =/
SvaraRadera