onsdag, oktober 23, 2013

Mathallucinationer

Mat! Jag vill kunna äta riktig mat! Lasagne, kött med sås och grönsaker, vad som helst som är varmt och smakar något! Jag har nu haft blåsor och sår på tungan i nio dagar, så jag börjar bli skapligt less. Mikael tror att detta är en så kallad primär infektion, och att den därför är av det jäkligare slaget. Att jag fått något som kallas för Afte. Detta är hur som helst något av det jobbigaste i sjukdomsväg jag varit med om. Så snart detta är över ska jag frossa i mat. Jag ska även unna mig något gott, godis eller chips eller något sådant.

Mikael är idag hemma, och jag har sjukskrivit mig. Måste bli av med allt detta skräp en gång för alla! Och trött är jag, har sovit två gånger idag. Galet.



Det här hade suttit fint....


 Eller kanske detta?


Eller för all del denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar