onsdag, februari 04, 2015

Trött men kreativ

Jag vet inte om det är sviterna från förra veckan, men jag är trött! Jag går på halvfart känns det som.

Något som däremot inte går på halvfart just nu är kreativiteten och visionerna. Dels planerar jag en bröllopsfotografering, och jag har även funderingar rörande min blogg, jag ska kika på om jag ska abonnera på ett webbhotell, flytta över min domän dit och konvertera till Wordpress. Jag fick till mig att det finns plugins som kan flytta över ens bloggmaterial, och det vill jag ju i så fall. Jag har velat fram och tillbaka om jag ska registrera en f-skattesedel också, men har inte vetat hur mycket tid jag har att lägga på ett eventuellt eget företag.

Jag skulle även vilja göra en marknadsplan för Lompans Mode. Jag gjorde en Marknadsplan som mitt examensarbete på Sälj&Marknadshögskolan. Men, som heltidsarbetande småbarnsmamma finns inte alls så mycket tid som jag skulle vilja! Det bästa vore ju om man kunde klara sig på mindre sömn, men jag har alltid behövt ungefär åtta timmar per natt.

Många tankar och idéer som sagt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar